ابلاغ رئیس جدید هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شاهینشهر و میمه با حضور مسئولان استانی
در روز دوشنبه اول تیرماه ۱۴۰۵، نشستی با حضور مسئولان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهینشهر و میمه و جمعی از کوهنوردان شهرستان در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.در این جلسه، حاضران ضمن بررسی وضعیت، ظرفیتها و برنامههای توسعهای ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی در شهرستان، درباره راهکارهای ارتقای فعالیتهای این رشته ورزشی به تبادل نظر پرداختند.
در ادامه، ابلاغ انتصاب آقای بریحی به عنوان رئیس جدید هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شاهینشهر و میمه از سوی مسئولان استانی به ایشان اعطا شد.
این مراسم با حضور آقای کریمی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهینشهر و میمه، آقای زمانی رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان، آقای باقرزاده دبیر هیئت استان و آقای نادری مسئول کمیته شهرستانهای هیئت استان برگزار شد.
در پایان، بر ضرورت همافزایی میان اداره ورزش و جوانان، هیئت شهرستان و جامعه کوهنوردی منطقه برای توسعه ورزشهای کوهستانی، افزایش مشارکت ورزشکاران و ارتقای سطح کیفی برنامههای آموزشی و ورزشی تأکید شد.